środa, 22 marca 2017

Osiemnaste urodziny ...

Witajcie :)
Dziś osiemnastka w męskim wydaniu. Yhhhhhh dla mnie to trochę kosmos i jak to powiedziała moja koleżanka "te kartki są takie nie twoje" :P No cóż ... to zdecydowanie nie moje klimaty. Nie mniej jednak kartki powstały - nawet dwie. 


Przy okazji wyciągnęłam z dna komody papier, który czekał na swój debiut ponad 3 lata. Dodałam do tego trochę tekturek Manuny i innych elementów, które mają "opowiadać" o życiu. Cyfrę 18 i mówiący sam za siebie tekst "król życia". 


 




Oby solenizant był zadowolony :P
Pozdrawiam ...........


Użyte materiały:

5 komentarzy:

  1. Też mam "problem" z robieniem męskuch kartek. Twoje wtszły super

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie...wow...bardzo energetyczne kartki,robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Czarne elementy świetnie tu pasują :) Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za miłe słowa i uznanie dla moich karteczek :)

    OdpowiedzUsuń