piątek, 24 marca 2017

Wiosenne LO


Hej,witam drodzy scrapomaniacy ! 
Kto ma dość zimy , grubych kurtek,czapek, szalików i tabletek do ssania na gardło ;) ? Ja owszem , dlatego moje dzisiejsze LO opowiada o tym,aby zatrzymać czas na wiosnę ...Owszem,z uroków innych pór roku też się chętnie korzysta,ale dla mnie najpiękniej jest właśnie na początku wiosny,kiedy można wreszcie wygrzać kości na słońcu  po długiej zimie;)
Nie wiem,czy już zauważyliście, że w sklepie Manuny pojawiły się napisy do layoutów? Wykorzystałam właśnie jeden z tych napisów, oprócz tego znalazło się miejsce dla przepięknego motyla , a dla dodania naturalności  - są także i pieńki .





















ze sklepu Manuna wykorzystałam :

DSC_0081


DSC_2047


DSC_2417


pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się ciepło!


Szaneta

9 komentarzy:

  1. Patrząc na Twojego LO-sa czuć wiosnę w powietrzu :)
    śliczna ta tekturka z motywem motylka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może udało się ją przywołać ;) Motylek też mi się podoba bardzo!

      Usuń
  2. Jakie cudne zdjęcie. Piękny scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca przepełniona wiosennym ciepłem, urocza :) A mnie przypadły do gustu pieńki, pasują umieszczone wśród kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne LO...uprzyjemnia czas oczekiwania na upragnione ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne wiosenne LO :)

    OdpowiedzUsuń