poniedziałek, 13 marca 2017

Słodki home decor

Witajcie kochani!

Dziś "przychodzę" z kolejnym nietypowym projektem. 
Chciałabym zaprezentować Wam swój pomysł na wykorzystanie tekturki świątecznej 
w bardzo nie świąteczny sposób ;) Święta Bożego Narodzenia już dawno za Nami, ale nie oznacza to, że świąteczne elementy trzeba schować głęboko w szufladzie :) Postanowiłam wykorzystać właśnie świąteczną tekturkę a konkretniej bazę na bombkę jako główny element mojej zawieszki. Stworzyłam dekorację do pokoiku dziewczęcego na podstawie rozety i bazy do bombki. Myślę, że to fajny pomysł. Zawieszki można stworzyć w różnych klimatach, na różne sposoby, z różnymi dodatkami a taka baza świetnie się do tego nadaje.
Tylko od Waszej wyobraźni zależy w jaki sposób ją wykorzystacie :)
Mam nadzieję, że mój pomysł się Wam spodoba :)
Średnica mojej rozety to 15 cm. 








w pracy wykorzystałam:

 

Pozdrawiam cieplutko!




5 komentarzy:

  1. Kto powiedział, że świąteczne tekturki nie nadają się do innych projektów? Trzeba mieć tylko otwartą głowę.
    Piękna "nieświąteczna" bombka. Cudnie ozfobi dziecięcy pokój.

    OdpowiedzUsuń