piątek, 17 marca 2017

Mixed-mediowa "pisanka"

Witajcie
 
Kartki wielkanocne u mnie chyba czekają jeszcze na swój tegoroczny debiut ;) Jednak żeby rozpocząć sezon świąteczny zmajstrowałam mixed-mediowe jajo ;)
Umieściłam je oczywiście w manunowym stojaczku, w którym myślę że fajnie się prezentuje ;) Jajko ma także zawieszkę, wykonaną z cienkiego drucika, więc może służyć również jako wisząca dekoracja świąteczna. 
Wiosenny klimat próbowałam przywołać kolorami: króluje tu żółty i pomarańczowy, do tego dodałam trochę kwiatów, sizalu, wstążek.
Swoje miejsce znalazł tu także filcowy kogucik na drewnianej klamerce i tekturkowy motyl ;)
 



 
 
Ze sklepu Manuna:
 
http://manuna.pl/produkt/stojak-jajko-kieliszek   http://manuna.pl/produkt/motylki-35-szt
 
 
Pozdrawiam
 
https://www.facebook.com/Handmade-by-MR-827381620637137/
 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Jajo pełne słońca i wiosny! Piękne wykonane :) Podoba mi się w nim to,że faktura, jak i kwiaty i dodatki są w podobnej tonacji (bez wyraźniejszych kotrastów) :) Ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak spontanicznie to jajo powstało :) Lubię czasem pobawić się mediami :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zachwycające jajo...dodatki i kolory powalają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W planach mam kolejne jaja, może wypróbuję tez inne kolory ;)

      Usuń
  3. No i piękne jajo! Bedzie królowało wśród wielkanocnych ozdob :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiosenne i słoneczne jajko. Ciekawe co się z niego wykluje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też jestem ciekawa co się z niego może wykluć :D Pozdrawiam :)

      Usuń