środa, 2 maja 2018

Komunijne tekturki z winogronami

Jeżeli macie jeszcze w planie jakieś projekty związane z tematem pierwszokomunijnym,
 to zachęcam do przejrzenia sklepowej półki z tekturkami specjalnie zaprojektowanymi na tę okazję! 
Czeka tam na Was bardzo udana kolekcja,  składająca się z ramki ozdobionej winnymi gronami oraz pojedyncze grona w różnych rozmiarach, hostie oraz kielichy 3D.

Ja do ozdobienia swojej kartki inspiracyjnej wykorzystałam ramkę okrągłą:


Tekturkę ozdobiłam perłowymi półperełkami i podkleiłam kostkami dystansowymi. Tekturka jest bardzo delikatna, ale tak zaprojektowana, że można ją podklejać na płasko lub mocować kostki dystansowe w dwóch miejscach.


Wkomponowałam digi stempel udostępniony w tym miejscu.


Czyż ta ramka nie jest urocza? 
Do tej ramki można dokupić takie oto pojedyncze grona:


albo w zamian skusić się na taki zestaw, który można wykorzystać w wersji "na płasko" i przestrzennie.


Zapewniam, że ceny są przyjazne dla naszych portfeli!

Czy Waszym zdaniem ten wzór jest udany?
 Jak ocenilibyście go w skali od 1 do 10?


Udanej majówki życzę i zapraszam na kolejne inspiracje.


Zapraszam na zakupy:


4 komentarze:

  1. prześliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz!

      Usuń
  2. Śliczne tekturki. Perełki rewelacyjnie udają smakowite winogrona.
    Kartka wyszła bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że regularnie nas tu wizytujesz i komentujesz! Dziękuję.

      Usuń