poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Drewniana książka

Cześć i czołem!

W tamtym roku pokazywałam Wam jak bawiłam się z naszym pudełkiem książkowym i widzieliście je w wersji decoupage o tu. Tym razem potraktowałam je papierem. W środku znalazły miejsce życzenia i pudełko na biżuterię. Napis na wieczku został dopasowany do pudełka. Możecie skorzystać z gotowych napisów lub napisów na życzenie. Nieodzownym elementem pamiątek komunijnych są IHS, a także różnego rodzaju ramki.

Jeśli macie upatrzoną czcionkę, która wyjątkowo Wam pasuje do danego projektu i nie wyobrażacie sobie niczego innego na tym miejscu to tu z pomocą przychodzę JA ;) Możecie skontaktować się ze mną i na specjalne zamówienie wyciąć wymarzony i wyśniony napis :)

Przy okazji napisów do naszego sklepu już niedługo zawitają nowe napisy i cytaty. Koniecznie śledźcie naszego FB i bloga bo z tej okazji na pewno pojawi się jakiś rabacik :)

A teraz zapraszam do galerii:







Do wykonania pudełka użyłam:

   

    
  

Miłego weekendowania :)



3 komentarze: