poniedziałek, 21 maja 2018

ahh...ten maj ;)

Cześć i czołem! 

Obiecałam sobie w zeszłym roku, że czerwiec to będzie misiąc, w którym zacznę prace bożonarodzeniowe :D 
i nie mogę się doczekać bo przyznacie sami - maj wykańcza ;)
Natłok prac komunijnych to również moja zmora majowa, ale dziś pokażę pracę, która jak to się mówi "sama się stworzyła". Z powodu biedy przydasiowej /jak to zawsze u mnie :D / zmuszona byłam do kombinowania. 
Nie będę się zbytnion rozwodzić, dwie proste sprawy, po pierwsze! nie masz papieru? wydrukuj go sobie! po drugie - nie masz odpowiedniej tekturki? - stwórz ją sobie! 
Na pomoc przyszły cudne kwiaty do druku i wydawać by się mogło, że tylko do wycinania od Uli Jawroskiej oraz dwie tekturki oczywiśćie od Manuny, z których stworzyłam ramkę na grafikę od Janet z Digital Paper :) proste? proste! ;) 
Jak to wyszło? sami zobaczcie i oceńcie :) 


jak widzicie połączyłam zwykłe tekturkowe koło z jednym winogronkiem i dla mnie to idealne rozwiązanie na dodanie grafice wyrazu :)




w pracy wykorzystałam: koło z zestawu  Proste ramki - koła oraz winogrona małe

  

Pozdrawiam cieplutko :)




1 komentarz: