poniedziałek, 24 kwietnia 2017

sezon komunijny i nowości w Manunie :)

Poniedziałkowe Dzień dobry! :)

Dziś nie zaskoczę Was żadnym nowym projektem, znów kartki komunijne, ale taki mamy sezon :)
Komunie zbliżają się wielkimi krokami, to najlepszy czas na tworzenie kartek na tą okazję. Przygotowałam dwie prace z użyciem tekturek, które dla mnie /rozetowej maniaczki/ są idealne :) Uwielbiam hostię z Manuny za to, że idealnie sprawdza się na moich rozetach. Te dwa elementy sprawiają, że czuję jakbym miała już 80 % pracy za sobą :) Co ważniejsze tekturkę tą wykorzystuję również w pracach na inne okazje. W niczym nie przeszkadza mi napis - IHS, mogę go spokojnie zakleić kwiatem, inną tekturką, jakąś naklejką, naprawdę jest to jedna z moich ulubionych tekturek. 
Oprócz hostii w pracach użyłam również uroczych winogron /a w zasadzie jednego/ i zawijasów, które świetnie posłużyły mi jako ozdoba kieszeni w środku kartki na tzw. prezent z k(l)asą ;)
Pst... zawijaski dostępne są też ze sklejki :)







w pracy wykorzystałam:

          


DSC_2227

Zaglądajcie do działu Komunii Św. oraz NOWOŚCI :)

Pozdrawiam serdecznie






6 komentarzy:

  1. Nowości w Manunie i nowości u Scrapelki - widać, że były pierwsze zabawy maszynką, folderem i wykrojnikiem ;) Piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madzia :* tak! jest maszynka, jest jeden folder i jeden nowy wykrojnik więc można się u mnie spodziewać monotonni :D :D ;)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki :)
    Piękna hostia a zawijaski rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń