wtorek, 4 kwietnia 2017

Przerwa

Dzień dobry wszystkim!

W przerwie świątecznych kartek powstała w moich rękach taka oto kartka sztalugowa dla mężczyzny z okazji przejścia na emeryturę.
Zadanie dla mnie bardzo trudne bo nie radzę sobie tak dobrze z kartkami męskimi jak nasza Scrapelka ;) 
Ale ta chyba trochę mi wyszła ;) Wyzwaniem było zmieścić w środku dużo pola do popisu... tzn. do podpisów :) Bardzo ładnie wpasował mi się tu motyw morski ze sklejki. Fantastyczne motywy, które dopełniają całości możecie znaleźć w dziale nowości.
Zobaczcie sami:







Ze sklepu wykorzystałam:



Miłego dnia!


3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszło. Świetny pomysł z tagami.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zarumieniłam :) pomysł z tagami w środku genialny, aby pomieścić więcej podpisów lub życzeń. Ja takich ładnych koszul nie potrafię sklejać :/

    OdpowiedzUsuń