środa, 14 września 2016

Tryptyk ...

Kiedy otrzymałam najnowsze tekturki z kolekcji "Letni Wiatr" od razu wiedziałam, że będą idealnie pasować do mojego ostatniego projektu TRYPTYK, na który składa się zestaw trzech blejtramów 25/25 cm. Skomponowałam je tak by tworzyły spójną całość, ale mogą wisieć w rożnym układzie. Każda z nich stanowi bowiem sama w sobie odrębną całość.


 

Płótna pomalowałam w pierwszej kolejności białą temperą. Następnie pochlapałam je rożnego rodzaju mediami. (Wykorzystałam: farby akwarelowe, tempery, tusze, lakiery do paznokci.) Przy pomocy masek naniosłam pastę strukturalną. Wykorzystałam moją ulubioną rozetę i folię OWV ;) 


  

Na tak przygotowaną bazę nakleiłam pomalowane na biało Bordery i ornamenty z kolekcji "Letni Wiatr". W środkowej części dodałam kwadratową ramkę "Królowa Śniegu". Co ciekaw obie te kolekcje idealnie ze sobą współgrają.

Dla urozmaicenia faktury dodałam papierową wycinankę i moje ulubione półperełki.



Kompozycję uzupełniłam kwiatowym motywem rozciągającym się na trzech częściach tryptyku. Są niebieskie chabry, czerwone i białe róże, ozdobne gronka i owoce głogu. Dominują tu biele, błękity i czerwienie. Całość utrzymana już w zimowej tonacji.



Pozdrawiam.


Użyte materiały:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz