poniedziałek, 19 września 2016

Mini prezent :)

Witajcie pracusie :)
Dziś przygotowałam dla Was nietypową jak dla mnie inspirację ponieważ po raz kolejny tworzyłam coś pierwszy raz ;)  Mini albumik z sesji ciążowej (również w moim wykonaniu) chodził mi po głowie od jakiegoś czasu, ale długo zastanawiałam się nad jego formą. 
Kiedy skończył się kolejny blok techniczny formatu A3 i została po nim tekturowa okładka...
już wiedziałam jak to wykorzystam :) 
Bazą jest więc kawałek tektury zbigowanej w dwóch miejscach i już :) prościej chyba się nie da prawda?! ;) Wiedziałam, że użyję na pewno kilku dodatków więc postanowiłam zrobić szersze bigowanie na przestrzenne kompozycje :) Użyłam kilku manunowych serduszek a na okładce mój ulubiony dodatek czyli tekturkowa ramka i (nareszcie!) miałam okazję, aby wykorzystać piękną tekturkową kobietę w ciąży :)






w pracy wykorzystałam:
 


Pozdrawiam cieplutko :) i przypominam o trwającym wyzwaniu na Naszym blogu :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz