poniedziałek, 5 września 2016

Karteczki powitalne :)

Witajcie Kochani! Today is my day ;)
tak! stęskniłam się troszkę, dawno mnie nie było, 
ale nareszcie zaczynam ten tydzień z Wami i na dziś przygotowałam 
karteczki powitalne dla małego Adasia a Wam chciałam dzięki tym karteczkom pokazać
jak niewiele potrzeba :) Użyłam takich elementów i takich dodatków, które przez swoją formę stworzyły mi całą pracę a mam na myśli oczywiście tekturkowe ramki 
w których ja jestem zakochana po uszy. 
Z tekturkowych elementów najchętniej zaopatrywałabym się tylko w rameczki :) 
Są eleganckie, są ażurowe, tworzą piękną ozdobę kartki...
co tu dużo mówić...jak dla mnie tworzą mi po prostu pracę.

a oto karteczki :)





tekturki, które wykorzystałam w pracy i które serdecznie Wam polecam:

 

Pozdrawiam cieplutko :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz