środa, 11 stycznia 2017

Serdeczne życzenia ...

Na koniec roku pokazałam wam "dla odmiany" kartkę na urodziny ---> klik ... Jakoś tak za ciosem powstały kolejne dwie. Utrzymane w podobnej stylizacji choć nieco zmienionej kolorystyce bo tu króluje pomarańcz we wszystkich jego nasyceniach i różne odcienie brązu.


Pierwsza karteczka - kompozycja skupiona w lewym górnym roku "po trójkącie". Napis dla przeciwwagi umieściłam w dolnym prawym rogu. Bogatą kwiatową kompozycję - dodać trzeba, że mamy tu kwiaty: papierowe, materiałowe a nawet ręcznie robione ze wstążeczek - uzupełniają bordery z kolekcji Królowa Śniegu. Kwiaty oprószone zostały dodatkowo solą i mikro kulkami. Całość pochlapałam akwarelkami i lakierami do paznokci.




Druga karteczka - kompozycja zbudowana w centralnej części. Na dole napis. Wykorzystałam tu ramkę z kolekcji Królowa Śniegu. Nieco ją zmniejszyłam ;) Kwiatowa kompozycja urzeka dużym materiałowym kwiatem w kolorze ognistej pomarańczy, Mniejsze nadają całości lekkości.Pojawiają się tu też gronka i drobne kuleczki. Znów w ruch poszły media i uwielbiana w sezonie zimowym przeze mnie sól :P





Pozdrawiam serdecznie.



Użyte materiały:


5 komentarzy:

  1. Śliczne kompoxycja i fajna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kompoxycja i fajna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda! I sól - ale jesteście kreatywne w Waszym zespole, co rusz widze jakiś nowy trik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom w naszym domowym zaciszu można znaleźc wiele przydatnych dodatków do prac :)

      Usuń