środa, 28 grudnia 2016

Serdeczne życzenia ...

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami :) Na szybciutko powstała więc karteczka z życzeniami, których nigdy nie za wiele ... a przy okazji to takie miłe "odświeżenie" po świątecznym papierkowym szaleństwie.


Karteczka utrzymana w kolorach pudrowego nieco słodkiego różu. Stonowana bielą i brązami. Prostą kompozycję ozdobiłam ukośną kwiatową aranżacją z mnóstwem kwiatów, koralików i pnączy gałązek. Kwiaty oprószone solą i mikro kulkami ... Zbudowałam ją na borderze z kolekcji Królowa Śniegu. Całość pochlapałam akwarelkami i białą temperą. W dolnym rogu dodałam okolicznościowy napis. 



A ponieważ jest to mój ostatni post w tym starym roku ...
życzę wam wszystkiego co najlepsze w ten "nowy czas"
SPEŁNIENIA! :)



Użyte materiały:


4 komentarze:

  1. Słodki róż, ale przełamany i jest pięknie!
    Twórczego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba! :) Wszystko tak wyśmienicie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba! :) Wszystko tak wyśmienicie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka...te kolorki i kwiatowa kompozycja z całą masą różności...super :)

    OdpowiedzUsuń