poniedziałek, 11 grudnia 2017

Świąteczny banerek

Cześć! :)

Dziś mam dla Was /jak i dla siebie ;)/ po raz pierwszy /ale myślę, że nie ostatni/ banerek :) 
Banerek ma rozmiar 12x18 cm i oczywiście jest w świątecznych klimatach.
Ozdobiłam go złotym połyskującym papierem, duuużą ilością gesso, szklanej posypki i złotego brokatu :) 
Coś mnie w tym sezonie brokat nie opuszcza :) 
Ze sklepowych tekturek postanowiłam wykorzystać listki /które uwielbiam/ i pół śnieżynkowego tekturowego banerka, który nieco się schował, ale mimo to bardzo fajnie wygląda. Przy takich mediowych, przestrzennych pracach nigdy nie wiadomo co w efekcie będzie widoczne a co zakryjemy w trakcie pracy :) 

Mam nadzieję, że taka ozdoba przypadnie Wam do gustu :) 






w pracy wykorzystałam: śnieżynki - bordery oraz listki 1

 


Pozdrawiam :) 





4 komentarze: