piątek, 8 grudnia 2017

dziś po męsku

Hop hop!

W natłoku prac świątecznych warto poddać się pewnej "odskoczni" :) 
Dla mnie taką odskocznią była kartka dla mężczyzny :)
 Takie prace są dla mnie zawsze wyzwaniem, aczkolwiek w efekcie końcowym jestem z nich najczęściej bardzo zadowolona ;) Tym razem tematem wyzwania był kierownik budowy i fan muzyki w jednym :) 
Do prac męskich świetnie sprawdzają się dla mnie manunowe trybiki i np. strzałki. 
Wykorzystałam papierową linijkę jako element symboliczny dla kierownika budowy oraz kilka "chlapnięć farbą" a stary gramofon i ticket to nawiązanie do muzyki i koncertów na które podobno obdarowany namiętnie uczęszcza ;)
Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu :)





W pracy wykorzystałam: trybikistrzałki

 

Pozdrawiam serdecznie :)



2 komentarze: