piątek, 8 września 2017

Ramka z cytatem ...

Witajcie ....
nowy rok szkolny zaczynam takim oto pozytywnym przesłaniem:

"gdy będę traktować siebie jak cenny 
przedmiot, stanę się silniejsza ..."


W pracy użyłam tekturek - alfabetu, które zrealizowała dla mnie na specjalne życzenie Manuna. Całość przykleiłam na białej kartce, pomalowałam temperą i pokryłam crakle. W podobny sposób została wykonana ramka - swoją drogą pochodząca z odzysku po starych ulach ;)





Owocnego roku szkolnego ...........


Użyte materiały:


5 komentarzy:

  1. Super przesłanie. Chyba je sobie "przygarnę", bo idealnie pasuje do mojej sytuacji.
    I pięknie oprawiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa_dorota dobrze jest mieć takie motywujące hasło w miejscu gdzie widzisz je codziennie - gdy masz "słabszy dzień" czytasz je sobie i od razu patrzysz na świat z innej perspektywy :)

      Usuń
  2. Świetna ta ramka a jaką masz cudną galerię prac 😍

    OdpowiedzUsuń