poniedziałek, 25 września 2017

Chrzciny z perkusją :)

Cześć wszystkim!
Chciałam Wam dziś pokazać super boxa ;) Jest naprawdę wyjątkowy! 
Ale zacznę od początku.
Dwa tygodnie temu dostałam maila. W skrócie: "Pani Aniu czy zrobi mi Pani boxa z perkusją?". Myślę sobie, jasne, że zrobię, przecież robię różne boxy. Pytam tylko "a na jaką okazję?" Oczekując odpowiedzi: "Na 18/ lub inne urodziny" ewentualnie "kawalerski" czy coś podobnego.
A tu: "z okazji chrztu Świętego Olafka"...
Czytałam maila kilka razy, ale to co Pani Kasia napisała w dalszej części wiadomości składało się na super projekt :) Od razu zabrałam się do roboty. Na szczęście z pomocą przyszły mi nasze niezastąpione projekty 3D :)
I tak oto powstał box na chrzciny z perkusją :)
Rewelacyjny pomysł Pani Kasi! Nawet życzenia nawiązywały do gry na perkusji.
Mam nadzieję, że będę mogła zrealizować jeszcze inne pomysły, które czają się w głowie Pani Kasi.
A Was zostawiam z porcją zdjęć :)  






 





Oto, co potrzebowałam ze sklepu:

     

     

Trzymajcie się ciepło :)



4 komentarze:

  1. Wyjątkowo niebanalny pomysł. Niebanalny i niecodzienny.
    A i wykonanie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Starałam się nie zepsuć genialnego pomysłu i dorzucić coś od siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny boxik i mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Starałam się nie zepsuć genialnego pomysłu i dorzucić coś od siebie 😊

    OdpowiedzUsuń