poniedziałek, 18 lipca 2016

Album

Cześć!  Witajcie kochani :)
Dziś chciałabym zaprezentować albumik w rozmiarze 14x14 cm, 
który przygotowałam dla maleńkiej Alusi. 
To jest zdecydowanie moja ulubiona forma albumików choć nie każdemu przypada do gustu. 
Lubię mini albumiki, są urocze i mimo swoich rozmiarów można w nich pomieścić sporo elementów i dodatków. Nie dysponując zdjęciami jest to oczywiście znacznie utrudnione 
(przynajmniej dla tej formy) ale!!! tekturki? wcisnę wszędzie ;) 
Pokażę Wam dziś jak nietypowo wykorzystałam manunowe tekturki.

Z racji tego, że albumik jest grubaskiem, jak prawie każdy w tej formie a ma być prezentem chciałam, aby był jakoś elegancko (ale bez przesady) i przede wszystkim praktycznie zapakowany.
Stwierdziłam, że spróbuję użyć do tego pudełka kraftowego przeznaczonego na kartkę. 
Ku mojemu zdziwieniu albumik zmieścił się cały i myślę, że wygląda to całkiem fajnie :) 
Oceńcie sami :) /uwaga! duża dawka zdjęć ;) /



bardzo podoba mi się czcionka tej tekturki więc nie mogło jej zabraknąć a z racji tego, 
że na albumie miało widnieć tylko imię, postanowiłam, że przykleję ją na pudełku :)

urocza girlanda z serduszkami!
ponieważ na tak małej okładce musiałam zmieścić i girlandę i grafikę postanowiłam, że aby nie zmarnować ani kawałeczka przytnę serduszka, które znajdowały się pod grafiką :)


i w taki oto sposób wykorzystałam to co przycięłam z girlandy :)
nic nie może się zmarnować!!!

niektóre tekturki - tak jak właśnie girlanda z serduszkami 
zostały ozdobione moim ulubionym sposobem czyli klej magic i brokat sypki - polecam ;)

kieszonkę na zdjęcia zdobi uroczy miś :)


do ozdobienia kieszonek na zdjęcia użyłam również borderów
jak widać ich rozmiar jest idealny do mojego albumiku


 

a oto wszystkie tekturki, które wykorzystałam w albumiku:
  
 

Pozdrawiam :)









2 komentarze: