poniedziałek, 16 lipca 2018

Plastry drewna na "roczkowej" karteczce :)

Hop hop, cześć i czołem :)

Dziś słodko, niebiesko, chłopięco...taką karteczkę stworzyłam dla Stasia z okazji jego pierwszych urodzin :) 
Ostatnimi czasy zakochana jestem w naturalnych elementach i do tego zaliczam również tekturki a zwłaszcza malutkie plasterki drewna, które najchętniej wcisnęłabym w każdą pracę. Przyznam szczerze nie umiałam ich kiedyś wykorzystać. 
Te plasterki to po prostu kolejny dowód na to, że pewne materiały muszą swoje odczekać :) 
Karteczka jest na bazie kraft /ostatnio najchetniej takich używam/, niewiele tu papieru kolorowego, ale praca mimo to wcale nie jest nudna a jak się przyjrzycie dopatrzycie się jeszcze malutkiego serduszka z kolekcji serduszkowej :)





w pracy wykorzystałam: plastry drewnaserduszko


Pozdrawiam serdecznie :* 




1 komentarz: