środa, 25 maja 2016

Pudełko książkowe na Pierwszą Komunię

Witam i pozdrawiam :)

Wiem, że jutro Dzień naszych kochanych Mamusiek, ale ja jeszcze tkwię w temacie Pierwszej Komunii :) 
Pudełko książkowe ze sklejki okazało się strzałem w dziesiątkę! Ponieważ pięknie prezentuje się ozdobione różnymi technikami można je idealnie dopasować i do okazji i do osoby obdarowywanej :)

Jako że ostatnio zapałałam sympatią do decoupage'u moje pudełeczko właśnie tak ozdobiłam. Dla dziewczynki z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Do środka powędrowała kieszonka na pieniążki również wycięta ze sklejki. 

Jak widzicie nasze projekty zawsze można zmodyfikować według potrzeby. Wszystko po to, żeby Wam ułatwić pracę 
no i sprawić jeszcze większą przyjemność z tworzenia :D

Przy okazji przypomnę Wam o naszym wyzwaniu na które seeerdecznie zapraszam :)




Oto produkty z naszego sklepu:


     


Mam nadzieję, że zmiana bloga sprawiła, że czujecie się u nas jeszcze lepiej. 
Miłego dnia :)

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz