środa, 18 kwietnia 2018

Urodzinowa

Ramka okrągła z kolekcji Romantyczny Wieczór jest częścią składową kompozycji na prezentowanej dzisiaj kartce. 
Cała kolekcja składa się z 7 wzorów, z których dwa dostępne są w dwóch rozmiarach.
 Użyta przeze mnie ramka ma dwa rozmiary. Na zdjęciu widoczna jest ramka większa i jak widać wielkość tekturki zaprojektowana została tak, by użyć jej nie tylko do formatu kwadratowego. Na DL-ce komponuje się całkiem ładnie.


Wykorzystałam digi stempel autorstwa Agnieszka - Pasjonata

Ramka zaprojektowana została w stylu eleganckim i ponadczasowym. Można jej użyć do wielu rodzajów prac.
W moim projekcie ramka stanowi jedynie tło dla stempla, a jej spokojny wzór nie przytłacza całości. Spełnia swoją rolę znakomicie, jest przyjemnym ozdobnikiem.
Beermata, z której wykonano ramkę, jest dość gruba. Tekturka jest wystarczajaco sztywna, by podtrzymać elementy ją zdobiące i nie odkształca się. 


Kwiaty zrobiłam własnoręcznie z papieru akwarelowego, barwionego tuszami Distress. Środki wypełniłam pręcikami bardzo dobrej jakości. 
Przejrzyjcie zasoby sklepowej półki z pręcikami! Znajdziecie tam wiele rodzajów ciekawych wzorów w wielu kolorach. 
Mnie najbardziej spodobały się właśnie te, których użyłam: matowe. Polecam je, bo są naprawdę gustowne i estetycznie wykonane. Starałam się zrobić zdjęcie w zbliżeniu jak najlepiej oddające ich wygląd. Pręciki dostępne są obecnie w 9-ciu kolorach.





Miłego dnia życzę i zapraszam na kolejne inspiracje.


Użyte materiały:



4 komentarze:

  1. Piękna kartka. Ślicznie wyeksponowana tekturka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny na blogu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję z miłe słowa i za przeczytanie postu.

      Usuń