piątek, 23 lutego 2018

Drewno

Dzień dobry!

Ponieważ jestem nowy, spieszę się przedstawić. Mam na imię Bartek i prywatnie jestem mężem Ani. W Manunie zajmuję się zadaniami specjalnymi. Specjalnymi – jak to?  Na studiach (nie ukrywam) byłem dobry z rysunku technicznego. Ta umiejętność bardzo przydaje się w rysowaniu pudełek, modeli 3D itp. Ale co zrobić, gdy przychodzi zlecenie na metrowej długości replikę ciężarówki do spektaklu operowego?  Tutaj pojawiam się ja! Tadam!
Ale może wszystko po kolei.
Początki zawsze są trudne, niemniej teraz gdy oglądam swoje postępy w projektowaniu, śmiało mogę powiedzieć, że jest dobrze. Dlatego w najbliższym czasie, chciałbym przedstawić wam kilka moich prac. Mimo, że nie są one typowo scrapbookingowe, mam nadzieję, że spodobają się Wam. Liczę również na to, że sprowokują was do innego spojrzenia na możliwości Manuny. A może ktoś z Was ma niezrealizowane pomysły, chętnie pomożemy!

Ok! wystarczy już tego słowotoku. Czas na początki początków. Jednym z pierwszych pudełek jakie zrobiłem było pudełko na dokumenty (karty, dowód, prawo jazdy itp.) połączone z portfelem. Ponieważ nie mam nawyku noszenia portfela, pomyślałem o pudełku, który go zastąpi.
Ale nie mogło to być takie zwykłe pudełko. Moje musiało być  wykonane ze sklejki i inne niż wszystkie (może wyjątkowe, a może UNIKATOWE…). Tutaj z pomocą przyszedł system cięcia sklejki, umożliwiający jej zginanie! Wspaniałe rozwiązanie użyliśmy później w Manunowym torcie czy Fortepianie 3D. Tak powstało pierwsze pudełko, które dla ochrony wybejcowałem na kolor dębu, a później wylakierowałem.

Byliśmy (pudełko i ja) nierozłączni, co zaowocowało zachwytem znajomych dla prostoty formy, a także funkcjonalności. Przez przypadek okazało się że pudełko z powodzeniem może spełniać funkcję papierośnicy (taką nazwę też zostawiliśmy). I tak w krótkim czasie na naszym koncie było kilka wersji papierośnicy z giętką pokrywką. 










A wy? Jak wykorzystalibyście takie pudełko?
Na dzisiaj to wszystko.
Pozdrawiam Was serdecznie.



6 komentarzy:

  1. U mnie to byłaby Papierosnica zdecydowanie !:) Świetny pomysł jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaneta ja też z bym tam papierochy zalogowała :D ale najlepiej to mieć takich kilka i wkładać tam wszystko co tylko chcemy bo pudełko jest piękne!!!
    p.s. mega zdjęcie Bartek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też dowolnie powiększać pudełko :) (zmniejszać wolałbym nie...)
      p.s. Snapchat rządzi! :P

      Usuń