poniedziałek, 16 października 2017

dla lubiących tradycję :)

Hop hop kochani! 

Dziwnie wykonuje się prace świąteczne kiedy na termometrze 26 stopni a za oknem pełne słońce, 
ale kalendarz goni i to już najwyższa pora :) 
Tak! dziś mam do zaprezentowania również bożonarodzeniowe kartki aczkolwiek w nieco tradycyjnym klimacie. 
Różnorodność kolorów, motywów i kombinacji w tych czasach jest zaskakująca! 
Ja kiedy wspomnę czas przedświąteczny z przed 20 lat przed oczami mam np. kartki świąteczne na których obowiązkowym motywem była scena z Betlejem, szopka betlejemska, Święta Rodzina... 

Zachęcam Was serdecznie do zaglądnięcia na półki sklepowe Manuny bo tam znajdziecie tekturkę idealną jeśli marzycie o takich właśnie kartkach. Tekturkę sceny z Betlejem znajdziecie w trzech wzorach, ja wybrałam dwa i wykorzystałam je w swoich kartkach. Jak zauważycie tekturki są bardzo bogate w szczegóły i tak naprawdę kartki z ich użyciem tworzą się same.
Zapraszam na sporą dawkę zdjęć :)










w pracy wykorzystałam:



Pozdrawiam Was cieplutko
i życzę twórczego tygodnia :) 



4 komentarze: