poniedziałek, 24 lipca 2017

album (nie)tradycyjny :)

Witajcie Kochani :)

Sezon ślubów, chrzcin i tego typu okazji w pełni 
a ja przyznam szczerze czuję już przesyt tymi pracami 
więc postanowiłam wykonać coś co będzie taką odskocznią od tego wszystkiego. 
Lubię prace praktyczne - ta zdecydowanie taka była a w dodatku był to wspaniały prezent :)
Piszę wspaniały bo Karolek, który otrzymał ten prezent mocno ciocie ściskał w podzięce ;) 

Stworzyłam album na bazie albumu :) 
a może dokładniej - ozdobiłam i spersonalizowałam gotowy sklepowy album :) 
Zakupiłam malutki album na zdjęcia o wymiarach 10x15 cm.
 Ozdobiłam okładkę, dodałam kieszenie wewnątrz okładki, 
ozdobiłam przednią okładkę oraz grzbiet albumu :)

Całość prezentuje się jak na zdjęciach poniżej 








w pracy wykorzystałam:

napis - album oraz gwiazdki /które pomalowałam lakierem do paznokci/


Pozdrawiam serdecznie i przypominam o naszym lazurowym wyzwaniu :)




1 komentarz: