środa, 17 maja 2017

Wspaniały czas ...

Witajcie ... ostatnio dość często robię scrapy ... ba nawet trafiło mi się zamówienie ;) Dziś pokarzę wam LO wykonane na 40 urodziny. Zdecydowałam się na moje ulubione kolory: turkus i róż z odrobiną czerni, bieli oraz złota :)


Scrap powstał na ozdobnym turkusowym papierze z motywem róż. Były one inspiracją do mediowo-kwiatowych kompozycji umieszczonych na górze i na dole pracy. Do ich stworzenia wykorzystałam rożnego rodzaju kwiaty: z materiału, z papieru czerpanego, z bibuły a nawet z foamiranu. Całość obficie posypałam cukrem, solą i mikrokulkami. Te różowe pięknie współgrają z paletą. Dodałam tekturki (głównie elementy kwiatów wycięte z serc z motywem róży oraz ażurowe liście). Pomalowałam je złotym brokatem.




Baza składa się z dwóch papierów. Ten pod spodem stanowi tło i oprawę dla tego drugiego. Na tymz ozdobnymi brzegami możecie dostrzec także i kwiaty nałożone za pomocą maski i pasty strukturalnej oraz złote elementy w postaci czcionki i ozdobnych ażurów. To rubonsy - moja wielka miłość! Ostatnio znów wróciły do łask :)


Umieszczone tu trzy fotografie upamiętniają ważne etapy z życia solenizantki. Tytuł "wspaniały czas" ma się odnosić do tego co było piękne i warte zapamiętania ... ale i tego co jeszcze przed nią. Para tańczących to symbol miłości, która trwa i trwać będzie jak ten taniec. Jest też oczywiście 40 :P i korona (...) bo królowa tego dnia jest tylko jedna - STO LAT!




Pozdrawiam ...........


Użyte materiały:


2 komentarze: