środa, 26 października 2016

Bożonarodzeniowo

Witam!

Dziś wyjątkowo na blogu, między projektowaniem a wycinaniem, wystąpię ja :)
Chciałam Wam tym samym przedstawić zaczątki bożonarodzeniowej kolekcji. Rozpoczynamy od naszych, ostatnio ulubionych ;P, projektów 3D :)
Na początek piękny bajkowy domek. Wygląda przesłodko, a pokolorowany jeszcze lepiej! Po prostu musiałam wsadzić go do tej bombki, bo chyba bym inaczej umarła... macie tak czasem? Że coś nie może leżeć i czekać na swoją kolej tylko z miejsca idzie do projektu? Ja tak miewam i tym razem tak było też z mini szopką. Co małe to piękne, prawda?



A jak już tak zaczęłam z tymi bombkami to pomyślałam sobie, że inne tekturki 3D też będą się w bombkach pięknie prezentowały w zimowo-świątecznej odsłonie. 
I tutaj pomyślałam o muzykach :)


Niestety zdjęcia nie oddają tego pięknego widoku mieniącego się brokatu...
Mam nadzieję, że mimo tego początek kolekcji Wam się spodobał :)

Wkrótce będzie więcej...

Trzymajcie się ciepło :)

Ania
  

W sklepie znajdziecie:

     


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz